tisdag, juni 09, 2009

Wax on, wax off

Så var man hemma igen. Inte riktigt så len som jag tänkt mig då hudterapeuten inte gjorde brasiliansk vaxning, utan det blev en gammal hederlig bikinivaxning. Men aja... Det var ju inte dyrt iallafall och den värsta delen av amazonas är borta. =) Men nästa gång går jag nog nånstans där jag kan få en mer utförlig borttagning.
Dock var terapeuten väldigt trevlig och professionell, så jag kan absolut rekommendera "Larisas Hudvård" på Kungsholmen.

Är så sjukt godissugen att jag hallucinerar smaken av choklad och annat gott i munnen. Men jag håller igen. Har bestämt mig för att försöka gå ner ett par kilon till. Skulle vilja väga typ 67-68 kilo, inte 72 som jag gör idag. Så det är bara att BITA ihop. Jippie... =(

Sitter just nu och kollar på Halvåtta hos mig. Grymt bra program.

Inga kommentarer: