tisdag, juni 09, 2009

Frisk och (snart) hårlös

Var på VC i förmiddags. Dom tog ett halsprov och kollade på mina händer. Inga streptokocker, så skönt. Doktorn trodde att prickarna/blåsorna är en reaktion på en virusinfektion som jag haft i kroppen. Om det inte försvinner inom några veckor så ska jag höra av mig igen, men annars var det bara att köra på.
Så det var goda nyheter. =)

Klockan 15.55 idag ska jag till Larisas hudvård och vaxa bikinlinjen och överläppen. Så man blir sommarfräsch. Ser inte riktigt fram emot det, men det ska bli skönt sen när man är klar och len som en barnunge. Hihi...

1 kommentar:

Daniella sa...

Haha gums, du är så underbart rolig och härligt öppen. Jag skrattade så jag vek mig dubbel när jag såg framför mig hur du ligger och skriker efter en bortsliten strip under näsan. :-) Kram från Dani (som inte är lika sommarlen än)