söndag, juni 28, 2009

Nattgäster, tröttmössor och hemfärd

Vaknade första gången vid sju-snåret och mådde inte bäst i världen direkt. Men en ipren, ett glas vatten och 3½ timmes extra sömn så mådde jag bra. Var dock riktigt trött.

Gick in i rummet där vi hade våra kläder för att ta min bikini, en topp och mina trekvartsbyxor, på golvet på en solstolsmadrass låg Danne och sov. Haha... Jag blev lite överraskad, men inte det minsta förvånad. Alla var tydligen kvar. Kul! =)

Jag gick ner till altanen, där satt Ann-Britt och Anders och hon pekade bakom altanen och sa att dom andra ligger i skuggan och halvsover. Förutom Fredde då som låg mitt i solen och halvsov.

La mig ner en stund och slumrade lite, sen var det dags för frukost. Ann-Britt hade återigen varit supergo och gjort ordning värsta hotellfrukosten till oss alla (förutom Danne som fortfarande låg o sov). Så vi fick en riktigt god frukost på altanen, dock var vi ganska slaka och trötta. Så gårdagens högljudda gäng var som bortblåsta. =)

Sen gick vi och la oss i skuggan igen, låg kvar där fram tills ca ett. Då började killarna få lite bråttom. Så vi sa hejdå, pratade skämtsamt om att vi ses här om ett år igen. Vilket faktiskt vore hur kul som helst. Goare killar får man leta efter.

Tack Fredde, Davve och Danne för två riktigt roliga dygn. =)



När dom gått satte jag fart med att packa ordning, duscha och sen bjöd Ann-Britt på en så god paj med räkor m.m. Mums! Efter lunchen åkte vi hem till Sthlm. Kändes både skönt och jättetrist att åka hem. Mina betyg på helgen kan bara sammanfattas enligt följande +++++.

Inga kommentarer: