tisdag, juni 16, 2009

Motivation 3..2..1..0...

Helt omotiverad till att göra nåt alls. Jobbar på, åker hem, svimmar sen i soffan, äter lite mat emellan såklart. Känner mig helt slut i kroppen, är trött trött trött. Hur mycket eller lite jag än sover. Ska till doktorn imorgon och ta blodprov tänkte jag. Måste ha brist på nåt. Har ju ätit tillskott av järn och B12 i snart en månad och känner ingen som helst skillnad. Men det kanske tar ännu längre tid...vad vet jag.
Är väl i och för sig mycket den mentala biten som tröttar ut. Mycket på jobbet, mycket hemma och ingenstans att hämta andan däremellan. Men nu är det i alla fall bara två dagar kvar att jobba, sen är det midsommar. =)
Nästa vecka jobbar jag dessutom bara två dagar och sen går jag på semester. I och för sig bara i tre dagar, men ändå. Blir en tripp till Borlänge med Ahllan för Peace&Love festivalen. Det kommer MÅNGA bra artister. Mina älsklingar Keane kommer dit och det gör mig alldeles varm.
Ahllan kommer från Borlänge, så vi ska bo hos hennes föräldrar, centralt i stan med bara fem minuter till festivalområdet. Längtar. =)

Inga kommentarer: