onsdag, juni 17, 2009

Ibland blixtrar det till...

Jag funderade på hur jag skulle lösa mitt inlägg med nominering av Victors blogg till BLOK 2009. Då jag såklart vill att alla som går in i min blogg skall se min önskan att dom ska hjälpa till att nominera, men samtidigt vill jag ju fortsätta skriva inlägg varje dag. Men då hamnar ju inlägget längre och längre ner. Men...jag fixade det. Titta till höger så ser du hur!!! ---->

Teknikens under! =)

Sitter hemifrån och jobbar idag, då jag var hos doktorn imorse för att kolla mitt onda öra och min allmänna hälsa eftersom jag är så jäkla trött hela tiden.
Jag har tydligen en vaxpropp i örat (blää) som skall tas bort på tisdag. Tack för det. Annars så var mitt blodtryck lågt men bra, hjärtat lät bra och lungorna lika så. Doktorn beställde ett gäng blodprover som jag ska gå o ta om nån vecka (då jag är hemma från Borlänge igen) för att se vad det är som gör mig så trött. Hon drog också igenom värsta utfrågningen och avslutade med: Tar du några droger? Jag måste sett ut som en fågelholk för hon började skratta och sa, ja men jag måste ju fråga. Jag svarade nej och skrattade gott.
Undrade för mig själv när jag gick hem från sjukhuset om det finns nån som svarar ja på den fråga. -Jo ja visst ser du doktorn, jag tar droger, fast bara på helgen och bara en lina... =)

Idag skulle jag egentligen gå på HP's partner pub, men jag orkar fasen inte. Så det blir en skön hemmakväll i soffan med en bok eller framför tvn. Om det nu finns nåt värt att se.
Imorgon ska jag iallafall se Sjukhuset kl 19.30, då sänds sista avsnittet som Victor är med i. Jag kommer säkerligen sitta där och lipa som en mupp, men men...så går det när man är blödig som jag. =)

Inga kommentarer: