tisdag, juni 02, 2009

Fredag hela veckan...?

Nyss hemkommen från en trevlig avslutningsmiddag med några kollegor från jobbet. En av våra kollegor har sagt upp sig och vi firade av henne med lite middag på Fridays. Inte ett ställe jag skulle välja själv då amerikansk skräpmat inte riktigt är min grej. Eller min magkatarrs för den delen. Så här sitter jag nu i soffan, efter en Cobb sallad och en glassdrink till efterrätt och har smärre magplågor. Men aja...kvällen var ju trevlig så det får det väl vara värt.

Har svåra pms-känningar som gör mig ganska irritabel. Kan nån förklara för mig varför vi kvinnor ska straffas så förbannat en gång i månaden? Vad har VI gjort liksom?
Nån mer än jag som får krampvärk i benen och resten av kroppen varje gång den tiden i månaden är på G? Har sån värk i benen att jag har svårt att sitta still, svårt att sova och svårt att gå. Man kan ju bli galen för mindre.

Men men...på den ljusa sidan så är det Kerfi frukost på fredag och det är halvdag. Jihoo! Eftersom lördagen är en röd dag så blir det så. Och på fredag kväll kommer min underbara Mills över till mig och stannar till lördag. Vi ska ha riktig tjejmysmusikochgodrickakväll. Det ser jag verkligen fram emot. =)

Nej nu är det nog allt dags att sova. Ska bara kolla runt en snabbis i mina favoritbloggar. Undrar du vilka dom är så är det bara att kolla i högra kolumnen, där står dom uppradade.
Trevlig läsning! =)

Inga kommentarer: