onsdag, juni 10, 2009

HååPee

Hemma, sent som bara den. Skall kasta mig i säng. Men kunde inte låta bli att smyga mig in här och blogga lite. Börjar jag bli beroende månntro? =)

Ikväll har vi varit ute med HP (leverantör). Det blev 5-kamp på Gröna Lund, 2 åk i berg & dalbanan och 1 åk med Blå Tåget, min favorit som jag alltid åker när jag är där.
Efter Grönan blev det middag på Zum Franziskaner vid Skeppsbron. Inte direkt nåt ställe jag skulle välja att gå till, men det var okej. Fisken var god om inte annat. Stekt asiatisk sjötunga med rödlöksröra, primörer och kokt potatis. Primörerna bestod av EN broccoli-bit. Woowh...Eh... Ingen risk att jag går dit igen i alla fall. Men kvällen var som alltid trevlig i HP-folkets sällskap. =)

Jag har köpt en ny färsk ansiktsmask från Lush. Provade den igår.


Och då såg jag ut såhär.

Ja, jag har sjögräs under ögat. =)

Nu är det koma-dags. Natt natt.

Inga kommentarer: