tisdag, juni 16, 2009

Hjälp mig nominera denna blogg!

Hej kära vänner och läsare,

Jag behöver er hjälp. Det finns en tävling på nätet, Årets BLOK 2009, där den mest nominerade bloggen får sin blogg i bokformat i 5 exemplar och jag vill så gärna att Sofie & Peter som förlorade sin älskade son Victor för 2 månader sedan skall få vinna årets BLOK. Victors blogg om kampen för deras sons överlevnad, som sen blev till en blogg för deras egen överlevnad efter Victors tragiska bortgång är inget annat än kärlek i kvadrat.

Tävlingen pågår fram till augusti då vinnarna utses.

Om du är intresserad, läs mer på BLOK 2009 eller gör det enkelt för dig

Kopiera min nominering som jag skickade tidigare idag och maila den till blok@vulkan.se

Hej,

Jag skulle vilja nominera bloggen ”Victor – den starkaste stjärnan”. http://denstarkastestjarnan.blogg.se
Denna blogg skrivs av Sofie Karlsson som den 14:e april i år förlorade sin som Victor 1 år och sju månader gammal i cancertypen Neuroblastom.
Hon började med att skriva om deras kamp för Victors överlevnad, men nu skriver hon om hennes och sambon Peters försök att gå vidare i sorgen och att hitta tillbaka till livet och vardagen utan deras älskade son.
Sofie är en väldigt målande och duktig skribent som skriver från hjärtat och verkligen delar med sig av sin tunga sorg och små glädjestunder. Jag tycker hon är otroligt modig och stark som delar med sig av sitt liv och jag hoppas att ni känner likadant.

Med vänliga hälsningar

Snälla snälla snälla, hjälp mig nominera denna blogg!!! =) Dom är SÅÅÅÅ värda att få ett sånt vackert minne av sin son.
Kramar på er

3 kommentarer:

Jenny i Skåne (mamma till tre) sa...

Vad fint att du fixar fler nomineringar här på din blogg! Själv har jag ingen så jag kan inte lägg upp någon länk, men har själv nominerat och tänker tipsa de jag känner via mail istället!

Hälsningar
Jenny i Skåne (bloggläsare hos Victor)

Jess sa...

Härligt Jenny! =)

Anonym sa...

Jättebra!!

Mvh
En medmänniska