torsdag, juni 25, 2009

Kungen av pop är död

Vid tolv-tiden inatt började ryktet cirkulera på festivalen...Det ofattbara...Michael Jackson, King of Pop, Död? Jag fick veta det från en kille i vårt sällskap. Jag trodde först att han bara dummade sig och blev nästan arg. Men efter några minuter visade han mig Aftonbladets hemsida och där stod det, det hemska och otroligt sorgliga. Han var verkligen död. Det är en enorm förlust för musiken och för världen att förlora någon som Michael, han var inget mindre än ett musikalist geni. Och jag har älskat hans musik sen jag var liten. Det är med sorg i hjärtat som man fortsätter festivalen i Borlänge.

Michael Jackson, RIP, 2009-06-25.

1 kommentar:

Cariann sa...

Ja, men visst blev man paff!!! Läste ju för ett tag sen att han fått hudcancer så då tänkte man ju oj då, hoppas det går bra.....Adam (min stora kille) lyckades precis pricka i när det var nyupplagt på Aftonbladet så man tvivlade lite först på om det verkligen kudne vara sant.