lördag, juni 06, 2009

Sinnesro

Så var fredagen över och lördagen tog vid. Igår så hade jag o Mills en musiknördarkväll, utan att spela ens en sekund musik. Haha... Det blev visst lite knasigt där. =)
Vi tog en tur i centrum, jag hittade ett par snygga trekvartsbyxor på H&M, AloeVera Gel (med tanke på den stundande solsäsongen) och mitt favorit-lypsyl. =)


Efter det gick vi hem till mig, tog oss en varsin Caiprinhia och softade i soffan. Vid halvåtta satte vi igång med middan. Vegoburgare med halloumi, strips och guacamole. Mums säger jag bara. =) Kvällens höjdpunkt nummer ett var stand-upen med Eddie Izzard som Mills tagit med sig på dvd. Jag skrattade så käken började värka. Han är så jäkla klockren.
Höjdpunkten nummer två var när vi upptäckte att första avsnittet av serien "V" gick på tv. Det var roligt att åter upptäcka denna lilla pärla till serie, även om jag inte tycker att den är lika bra idag, som jag tyckte då på 80-talet.
Imorse vaknade vi vid 10-tiden. Åt frukost framför "High Fidelity", en av mina absoluta favoritfilmer (med John Cusack som både Mills och jag inte tycker är snygg, men ändå snygg). Efter frukosten gjorde vi oss i ordning, satte oss för att softa i soffan en stund och hamnade i värsta djupa diskussionen. Så härligt. En av dom många saker som jag uppskattar med Mills är att vi verkligen kan prata om allt och att vi förstår varandra. Det är inte varje dag man hittar såna vänner. Puss på dig gumsan, så glad att du är min vän. =)

Nu ska jag kolla vidare på Hot Fuzz och soffligga.
Ha en trevlig kväll!

Och just det förresten... Det här är mitt nya mantra: Jessica, ge dig själv sinnesro att acceptera det du inte kan förändra och mod att förändra det du kan.

Här sitter jag och uppdaterar min blogg.


Kvällens middag

Inga kommentarer: