söndag, september 05, 2010

Svisch Svosch

Vad är det med tiden egentligen? Detta låter säkert hur klyschigt som helst. Men den bara rusar förbi. Det var fredag eftermiddag för ungefär en stund sedan i min värld, men här sitter jag nu, helgen är officiellt snart över och det är söndag kväll. Det positiva är dock att det ska bli högtryck i veckan, det tackar jag inte nej till och jag hoppas att det kommer innebära en liten öl i solen. Nu börjar det ju bli i senaste laget för sådana aktiviteter. Om du inte tror mig så kan du alltid fråga Åsa vad hon tyckte om att sitta ute och äta i fredags. Hihi... Stackarn satt med vantarna på och så nära utevärmen som möjligt, bara för att vi skulle få en sista glimt av solen och alla förbipasserande snyggingar. Jag hade i alla fall turen på min sida. =)

Igår var jag i Nynäshamn hela dagen, det var riktigt trevligt och roligt att få träffa alla, speciellt barnen. Efter ex antal timmar på resande fot hade jag sjukt ont i ryggen och åkte raka vägen hem till Louise för hennes undergörande smärtstillande Jenka-kräm (ja den luktar som tuggummit). Det gjorde susen och jag åkte hem några timmar senare bra mycket rörligare i ryggen. =) Tack Louise!

Idag när jag vaknade var vädret helt suveränt ute. Solen sken, himlen var klarblå och det var 14 grader varmt. Hade ingen som helst lust att sitta inne och var i stort behov av att få röra på mig eftersom jag inte får löpträna just nu.
Så jag ringde min kära far som, visade det sig, var på väg ut genom dörren för en lång promenad. Så jag hängde på och det blev en över 2 timmar lång promenad på Järvafältet, fantastiskt. Det enda som saknades var Lilleman (Spencer), men i slutet av oktober får jag krama på honom igen. =)

Slänger upp lite bilder här från dagen.





Inga kommentarer: