onsdag, september 15, 2010

Smycken är en kvinnas bästa vän

Louise påminde mig (Tack sweetie) om Miss Dee's kampanj på Campadre idag. Campadre är en sajt där man som medlem kan handla märkesvaror till kraftigt rabatterade priser. Jag har varit medlem i några månader nu och sett massor med fina saker till billiga priser men ändå har jag ännu inte köpt något. Förrän idag.

Jag älskar Miss Dee's smycken, älskar. Inte precis allt dom gör, för en del av deras kollektion är inte min smak. Men jag hittade två halsband idag som jag blev totalt kär i och i början av oktober är dom mina. =)

Hade jag köpt dom till ordinariepris i butik så hade jag fått betala 878 sek, nu betalade jag 337 sek. Så ja, det känns som en riktigt bra affär och jag äger typ inga halsband, förutom två, ett från barncancerfonden och ett sånt där billigt.

Halsbanden jag köpte idag

1 kommentar:

mulligtmode sa...

Jättefina! Du kommer bli urtjusig. Själv velar jag än. haha.Men trooor det blir pärlor för denna här.