måndag, september 06, 2010

AAAJ för f...

Jag var jätteglad idag, när jag vaknade hade jag inte så ont i ryggen, det gick bra att göra sig i ordning och åka till kontoret, jag klarade till och med två timmar arbete utan att det var någon fara. Pratade till och med med Åsa på Communicatorn där jag glatt konstaterade att jag hade en bra dag.

Sen gick dagen vidare och ju mer timmarna gick, desto mer ont fick jag. Vid dagens slut hade jag så ont att jag hade svårt att gå och nu kan jag knappt ens sitta. Så det blir läggdags för mig nu, orkar inte vara uppe. Imorgon ska jag tack och lov till min naprapat och han och jag ska ha ett riktigt snack. Och sen blir det jobb hemifrån resten av veckan.

Nej nu ska jag sluta negga och vara glad över allt det positiva i livet. Vilket är massor. =)

Sov gott kära vänner. Kramar

1 kommentar:

Tigris Predikantan sa...

Man får skriv om det som inte är bra! Det skal man! Detta är ju din blogg eller hur? Krya på dig!
:)