söndag, september 26, 2010

Bigfoot

Jag har hittat ett par stövlar på Heppo som jag blivit så kär i. Såna där vettiga med låg klack som jag letat efter i flera månader. Dom flesta lågklackade stövlarna ser antingen ut som cowboy-, mc-boots eller är bara väldigt kraftiga och maskulina. Jag vill ha ett par snygga, nätta, lågklackade skinnstövlar, men det är tydligen inte inne iår. Men men...tillbaka till mina stövlar...eller ja stövlarna som jag vill ha, men inte kan få för att jag har för stora fötter. Suck!!! Så jäkla trist att som tjej ha 41 i skostorlek. =(

Stövlarna

En av mina personal-shoppers (ja jag har två) Louise, hittade såklart dessa stövlar på nätet i rätt storlek (TACK!). Så nu ska jag ta mig en rejäl funderare. =)

4 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Det är ovanligt. Jag har små 37:or men breda och tjocka och ... hittar aldrig skor som sitter skönt. :(

Jess sa...

Nej alltid är det nåt skit. De som kan köpa vad som helst ska skatta sig lyckliga. =)

mulligtmode sa...

Jag tycker tvärtom att det är ganska många tjejer som har stora fötter så du är icke ensam min vän:) Jag har 37-38 men breda vader så alltid är det nåt...

Jess sa...

Jo så är det. Jag har också breda vader. =)