torsdag, september 02, 2010

Ibland

känns livet bara sådär jäkla motigt. Samtidigt som man har så mycket att se fram emot. Men ja, jag vet inte. Känns som att den tidigare klarblå himlen har fått några svarta moln på sig... Så jag hoppas solen kommer fram snart och skiner på mig. Behöver det.

För er som är intresserade så har Hurts släppt sitt debutalbum nu, finns på Spotify för er som är premium medlemmar. Grymt skönt album.

Ikväll hängde jag med grannen, det blev sushi, en film (som jag redan sett, men den var lika rolig nu), massa snack och lite vin (såklart).

Imorgon ska jag och min värkande rygg försöka ta oss in till kontoret. Och efter jobbet ska jag träffa Åsa för en skön afterwork på Storstad. Vi har så sjukt roligt varje gång vi ses.

På tisdag ska jag till min naprapat, vilket jag så ser fram emot. Även om han plågar mig så mår jag alltid bättre när jag varit där. Och jag är duktig och gör alla dom övningar etc som jag fått på mig att göra. Nu jäklar ska ryggen bli bra.

Sitter i soffan och väntar på att nagellacket ska torka. Kom på alldeles för sent att jag behövde måla om dom tills imorgon, så här sitter jag nu, fast. Det ser dessutom ut som en 5-åring har målat mina naglar, tror jag är lite för trött. Hoppas ingen ser det imorgon. Hehe... Snart ska jag försöka borsta tänderna,läsa lite "saga" för mig själv och sen Zzz...

Har en sån där funderar-period just nu, eller i och för sig har jag väl alltid det. Jag analyserar, grubblar och funderar alltid på allt. Det är nog både bra och dåligt. Jag har en tendens att överanalysera saker, vilket aldrig är bra. Men samtidigt så tycker jag om att fnula på saker, jag är en tänkare. Som min far.

Skrev just till Louise på msn att rött nagellack är "guds" (eller Mavalas) gåva till kvinnan, speciellt nr 7 Macao, som är smultronröd. Såå läckert. Älska!

Inga kommentarer: