tisdag, september 07, 2010

Godare nyheter

Var hos BS (naprapaten) på Total Kropp idag. Efter ännu mer klämmande och kännande så säger BS till mig att han inte tror att det är ett begynnande diskbråck längre, utan det är nåt med svanskotan som spökar. Vilket när han sa det fick mig att minnas att jag har ju spräckt svanskotan en gång i tonåren och var med om en bilolycka för 8-9 år sen där jag fick hela krocken och ett baksäte i ryggen, som gjorde att jag inte kunde sitta på några veckor. BS sa att med två såna stora trauman i samma område så är det inte alls konstigt att jag har så ont, fast han kan ju fortfarande inte säga exakt vad som orsakar det. Men efter en del kännande så sa han att han tyckte min svanskota kändes för kort, så ja, den kanske har gått av helt enkelt. Jag har i alla fall fått fler övningar som jag skall göra och är det inte bättre tills torsdag nästa vecka så blir det kiropraktorn och röntgen nästa. Fortsättning följer.

Jag är i alla fall jätteglad att det inte är ett diskbråck, för det var min största fasa. =)

Inga kommentarer: