tisdag, september 07, 2010

Fler goda nyheter

Jag har fått tillbaka min dator, äntligen. Den klappade ju ihop i början av året och jag har länge varit på väg att ta den med till kontoret för att få den fixad. Men eftersom jag har en liten pc, en äldre pc som är inkopplad till tvn och en bärbar via jobbet, så blev det liksom inte av. Men för några veckor sen tog jag äntligen med den till kontoret och idag fixade allas vår IT-guru Staffan den åt mig. Så nu har jag en (till) fungerande dator igen, med Windows 7, bara så där. Det är en av förmånerna med att jobba inom IT-branschen och ha snälla kollegor. =)

Och jag måste tipsa om några artister som släpper grymt bra musik nu, utan inbördes ordning

Katy Perry
Underbara Anthony and the Johnsons
Daughtry
You Me at Six (med Stay with me)
Melanie Fiona (släpptes förra året, men uppmärksammas först nu)
Stone Sour (för er som gillar mer tung hårdrock)
Interpol
Little Majorette (ser fram emot albumsläppet, såååå bra)
Eliza Dolittle (lyssna på Pack Up, underbar)
Robyn (både Body Talk pt1 & pt2, denna damen är GRYM)

Allt kan ni hitta på Spotify!!!

Nej nu är det sovdags. Hoppas ni fått lite bra tips nu. =)
Kram

Inga kommentarer: