söndag, september 19, 2010

Mindre lat

Jag tog mig i kragen efter ett sms från Monica, en dusch senare blev det en promenad på nån timme. Det var underbart väder, behaglig värme och solen strålade från en blå himmel.

Innan promenaden gick jag ner till centrum och köpte en väska och tre sjalar som jag lagt undan på H&M. Eller jag hade lagt undan två, men hittade två andra som jag blev totalt kär i. Så den ena undanlagda fick stanna kvar i affären och dom andra följa med mig hem. Känner mig grymt nöjd.

Dagens inköp


Och imorgon blir jag ett år äldre. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. 34 år. Jag är inte nåt jättefan av födelsedagar, andras ja, mina egna mjae. Så imorgon händer inget speciellt, förutom jobb på dagen och sen kommer mamma och pappa på mat och någon film på kvällen. Känns som en lagom dag. Nej nu är det sovdags. Nattinatt kära vänner. Sov gott!

Och håll tummarna för att vi byter regering imorgon (inte för att jag tror det, men ändå).

Inga kommentarer: