torsdag, september 16, 2010

Hey Mr Weatherman?

Vädret har varit helt skumt idag. Imorse stod regnet som spön i backen, fast det blåste så mycket att det blev mer horisontellt än vertikalt. Sen sprack det upp och solen kom smygande, sen mulnade det och började regna igen. Och efter det så sprack det upp och sen regnade det samtidigt som solen sken och nu vet jag inte längre. Just NU skiner solen, men fråga mig igen om fem minuter... =)

Igår fick jag min "svanskudde" (sittkudde) på posten, som ska avlasta svanskotan så att jag förhoppningsvis kan sitta utan att det värker så förb... Vet inte VART någonstans som skaparen av detta hjälpmedel har läst anatomi, men inte kan det vara på jorden i alla fall eller människans anatomi för den delen. Jag vet inte hur det är för er andra, men min svanskota sitter i alla fall inte fram, mellan benen på mig. Så efter några minuters funderande så öppnade jag överdraget och klippte bort en bit av skumgummit, så att den nu påminner mer om en hästsko. Jag hoppas att det ska fungera. Får se imorgon när jag åker in till kontoret och prövar den. Håll tummarna! =)

Ikväll blir det soffläge och Idol kl åtta, sista uttagningen. Imorgon ska jag träffa Åsa efter jobbet för en av våra härliga Afterworks som vi försöker klämma in så ofta det går. Sist vi var ute så gjorde vi ju en liten miss, vi hade inte koll på att det var match på tv. Vi satt på Storstad och undrade vart alla killar var, så att vi skulle kunna spana åt mig. Men imorgon ska det inte vara någon match på tv, så bättre lycka denna gång får vi hoppas(ni får gärna hålla tummarna lite här med).

Jag & Åsa förra sommaren


Ibland vill man bara vara sig själv för en stund...


På lördag ska jag hem till Renée och Thilde, det blir sushi (otippat va?), vin och massa härligt prat. Det ser jag fram emot, har inte träffat Renée sen i början av sommaren. Så det är verkligen på tiden. =)

Och så ett musiktips, en oldie but goldie: Bruce Springsteen & The E Street Band - Greatest Hits.

Inga kommentarer: