tisdag, juli 21, 2009

Trååk

Hur tråkigt kan man ha på jobbet? Jag sitter i och för sig hemifrån och jobbar idag, men jisses. Tristessen är helt enormt. Jag har INGENTING att göra, vilket inte har hänt på typ år. Det känns skönt på det sättet att jag inte är det minsta jobb-stressad. Men samtidigt är jag så uttråkad att klockorna snart stannar i lägenheten. Tror jag ska kasta mig in i duschen bara för att ha nåt att göra. Kanske en liten ansiktsmask innan. Mmm...så får det allt bli.

Ikväll ska jag till farmor på middag, det ska bli trevligt.

Och på torsdag kommer min kompis Funko (heter egentligen Andreas, men kallas för Funko pga hans efternamn Funk) på middag, vi har inte setts på snart två år. Så det ska bli jätteroligt. Har saknat honom.
Och imorgon kommer Mills hem från Grekland, det ser jag verkligen fram emot. Saknar henne med, som fan. Så förhoppningsvis kan vi ses i veckan. Och snart snart...är det semester. Bara 1½ vecka kvar...typ. =)

Uppdatering kl 21:53
Hemma igen efter en god middag och yatzy hos farmor. Blev 3-1 till henne. Hon e grym. =)
Jag sitter uppe o ugglar lite, men ska snart sova. Dröm sött allihop.

Inga kommentarer: