fredag, juli 10, 2009

Knasiga jag

Idag bär det så av till Vallentuna. Härligt. Ikväll blir det god mat, vin och massa lek med Viktor. Tiden kan inte gå fort nog. Men om en timme så drar jag från kontoret.

Elton mår förresten bra efter operationen (hade inte förväntat mig nåt annat från den lilla stålkillen), han är ju såklart grymt smärtstillad. Men det har gått riktigt bra och man har fått bort det man skulle. Så nu är det "bara" att vänta (denna jävla väntan som anhörig till sjuka, morr...) på att få svar på hur aktiva cancercellerna är i dom tumörer man plockade. Ju dödare dom är desto bättre. Så låt oss hålla tummar och tår för att dom är stendöda. Dödare än döda. Hör ni det era jäkla idiotiska cancerceller!!! (ja jag blir som en trotsig 5åring när det gäller det här) Jag fattar inte varför nån ska behöva få skit som cancer.

Mitt i allt så är jag galet knasigt glad. Vill väl fortfarande inte säga så mycket om det. Men vill ändå berätta hur jag mår. Jag mår SKITbra!!! Och tänker leva livet, det är för kort för att vara allt för förnuftig.

Massor med kramar till er alla, och speciellt till Jenni, Anders, Elton och Liam. Kämpa på!!! Ni fixar det här och därmed basta! =)

1 kommentar:

Jenni sa...

Det är klart du ska leva livet! Som du själv säger, livet är alldeles för kort! Man vet aldrig vad som väntar runt hörnet, det har vi verkligen blivit varse! Stor kram och tack för all din omtanke!