lördag, juli 25, 2009

På löpet

Vaknade jättetidigt imorse. Strax efter sju kollade jag på klockan och kunde inte somna om. Gick upp, åt frukost, kollade på "Lucky you", trist film med Drew Barrymore. Inget jag rekommenderar. OM du inte är barnsligt förtjust i filmer som kretsar runt pokerbordet.

Gav mig ut på en löprunda, gick riktigt bra. Sprang en kvart, kände att jag fortfarande hade ork och var jättesugen på att springa mer. Men så hörde jag Dani's röst i mitt huvud om att ta det lugnt, inte pressa mig för hårt med tanke på ljumsken. Så då bröt jag och powerwalkade en kvart istället. Körde lite situps och stretchade när jag kom hem. Skönt! =)

Kollade på "28 dagar senare" igen, en av favoritfilmerna, medan jag åt lunch och nu ska jag duscha. Smsade Mills och ikväll blir det ett glas eller två på stan med henne. Inte setts på över en månad, vilket är väldigt ovanligt för att vara oss. Men det har kommit en massa emellan. Men ikväll så... =) Ska bli kul att få höra om Grekland och så har jag en del att berätta själv... ;)

Nej, duschen var det. Ha en skön lördag!

Inga kommentarer: