fredag, juli 31, 2009

SEMESTER, svampplockning och grillkväll

Tadaaaa...Så var dagen D äntligen här. Jag går på Semester!!! =) Jiihoo!! Som jag har längtat. Om 2 timmar och sju minuter går jag ut från kontoret för sista gången på 2 hela veckor. Ska bli helt j..la underbart. =)

Drar alltså kl tre idag, för att möta upp Rille (Mills sambo) vid tvärbana för tur till Årstaberg, där vi möter upp Mills, för vidare pendelåkning till Krigslida och sköna paret Hanna & Peter. Där blir det svampplockning i skogen, rosévins drickande (JAA, nu igen, okeeej? Jag är roséalkis...Haha) och till middag: grillat älgkött med tillbehör. Kan semestern börja bättre än så? =)

Så nu ska jag bara masa mig igenom dom hör sista två timmarna utan en enda arbetsuppgift på horisonten, men men... Skit man får ta. ;-)

Kram på er och treeeevlig helg!

Och så vill jag skicka miljoner pussar och kramar till världens bästa Elton.
För att du är du och för att du är en sån kämpe. Tänker på dig varje dag lilla stålmannen! Här kommer en låt som så vitt jag vet gör dom flesta barn glada, hoppas detsamma gäller dig.


Och en till...

1 kommentar:

Jenni, Eltons mamma sa...

Å Eltons vägnar skickar jag en STOR kram och en blöt puss!!!
Det är fortfarande stul på bloggsida, dom håller på med uppdateringar... MEN dom har sagt att det ska vara klart efter helgen, hmm vet inte om jag vågar tro på deras ord...!?
Ha det gott, kram!