lördag, juli 11, 2009

Stolpes in Vallentuna

Hemkommen efter ett helt suveränt dygn i Vallentuna. God mat, gott vin, härligt sällskap och roliga lekar med Vicke. Orkar inte skriva så mycket då klockan är alldeles för sent. Men jag lägger upp lite bilder och passar på att igen tacka Dani, Jocke och Vicke för en härlig vistelse. =)

Jag och Vicke har alltid så kul när vi leker












Lite lek och mys på altanen, Vicke försökte skruva mig med en mejsel... Haha...


Mamma och Pappa Stolpe myser i soffan på fredagkvällen


Pappa och son roar sig i det härliga vädret


Det blev mycket bandyspel, dock måste man vila också


Jag och Vicke skojade och mös i soffan


"Castor snickar" är Viktors favoritbok just nu, många läsningar blev det =)


Vicke ska bli hantverkare när han blir stor, han älskar att borra, snickra och hamra (bambam)


Pappa Jocke och Vicke är koola killar såklart


Jag och Vicke myser i soffan


Mer mys i soffan och Vicke delar med sig av sitt vatten

1 kommentar:

Daniell sa...

Tack själv för ett superhärligt dygn gums! :-) Det är så roligt när du kommer på besök..och så härligt att se hur roligt lilla Viktor har med dig. Massor med pussar och kramar från oss!