söndag, juli 05, 2009

Oh what a night

Jag är helt förlamande trött idag. Kom hem klockan 06 imorse, efter en mycket roligt natt på stan. =)

Jag o Ahllan hade bestämt att vi skulle gå på bio och se "Män som hatar kvinnor", så vi möttes upp halv sex vid Medis. Filmen var jättebra, bästa svenska nånsin om du frågar mig.
Sen hade vi bokat bord på Patricia för att äta en bit mat och ta en drink. Det var riktigt trevligt, maten var så god och rosévinet likaså.
Jag tog:
Skaldjursspett
På pilgrimsmusslor och scampi. Serveras med lyxig potatispuré med hummerbitar, gräslöksvitvinssås och primörer.
Ahllan tog:
Grillad Majskyckling
Serveras med chèvrecrème och tre sorters morötter. Rödvinssås och gyllenbruna potatisslantar fulländar.

Vi åt, pratade, skrattade och drack massa vin. Plötslig var klockan elva och vi tog en tur upp till utomhusbaren och där fastnade vi.
Träffade två urtrevliga tyskar, Florian x2 (ja dom hade samma förnamn) som vi spenderade resten av kvällen/natten med. Ahllan åkte hem vid 2 tiden, men jag råkade bli kvar till kl 05. Haha... Hjälp vad kul jag haft. Men jag är sååå slut idag.

Nej nu ska jag kasta mig in i duschen.

1 kommentar:

Nyfiken lantis från Vall Entuna ;-) sa...

Inga roliga detaljer från natten? :-)