måndag, juli 20, 2009

Bortbjuden

Arbetsdagen idag var ganska okej. Hade lite mer att göra än jämfört med förra veckan. Så det var ett plus. Dagarna är hemska när man sitter och kollar klockan och försöker tvinga minutvisaren att gå snabbare för att man bara vill komma ut från kontoret och göra nåt vettigt. =)

Efter jobbet idag åkte jag hem och lämnade mina saker, sen gick jag över till Fouad och åt en god middag. Vi har inte sett på tusen år kändes det som, så det var roligt att få prata ihop oss lite om den senaste tidens händelser.

Fouad nämnde att han hade problem med sina Nokia (som jag har en likadan) och jag har haft samma problem, som försvann efter att jag uppdaterade programvaran. Så vi gick hem till mig efter maten och fixade det. Sen gick Fouad hem för att packa och möta upp sin flickvän Carina. Imorgon åker Fouad till Skåne för en bio-installation.

Och jag har en jobbig huvudvärk och känner mig smått hängig. Så jag tackar för mig och loggar av för kvällen. Sov gott kära ni! =)

Inga kommentarer: