onsdag, juli 29, 2009

Mills, Bio och kanske ett glas

Sitter fortfarande fast på kontoret...men...på fredag går jag ÄNTLIGEN på semester. Om jag längtar? Jovars, litegrann sådär. =)

Drog med mig hela kontoret idag (ung 10 pers inne, normalt ca 100)och åt lunch på Seyhmus vid Hornstull, Varvsgatan. Vegetariskt ställe. Såå gott. Ta er dit om ni har möjlighet. Kostar 100 sek/lunchen, så det är lite dyrt. Men så värt det.

Ikväll ska jag träffa Mills. Det blir kanske bio och ett glas vin. Jag la det som förslag i alla fall. Så vi se om det faller i god jord. Mills hade i och för sig hjärnsläpp (enligt egen utsago), så vad ska hon sätta emot... Hehehe... =)

Ett glas vin blev det tummen upp på och sen får vi väl se ang bion. =) Snart har jag fakturerat klart allt för augusti , efter det har jag verkligen inte ett skit att göra. Suck...

Inga kommentarer: