fredag, juli 03, 2009

Mina nya klänningar

Idag har jag shoppat...jisses... =)

Men jag behöver er hjälp, om nån orkar ge mig lite åsikter om mina nya klänningar.
Den gröna älskar jag, den grå också (fast det egentligen är en tunika, men det skiter jag i), den svarta är en slappar-klänning...men den blommiga (nr2, som jag såklart ska ha vita leggings till, men orkade inte byta) är jag liiiite osäker på. Tycker den sitter sådär upptill... Vad tycker ni? Hjälp mig snälla!!!

Och så får ni ju en chans att skratta åt dom självtagna knäppa korten. Dom bjuder jag på.

Puss på er

Nr 1


Nr 2


Nr 3


Nr 4

4 kommentarer:

Carina sa...

Men här har det shoppas!
KUL.
De var verkligen superfina allihop, vad ska du ha för skor?Nyfiken eftersom jag själv har problem och bestämma mig för vad jag tycker om till just dessa kläder..

Alla var fina så jag var dessvärre inte bättre på att ge förslag, men om inte den gula känns helt okey upptill är ju frågan om du kommer att använda den. Om jag MÅSTE ta bort en så får det bli den. Ha, ha hösten är ju snart här..*ler*

C sa...

De var jättefina allihopa, tycker du ska behålla alla. Vart hittade du den sista, svarta? Är på jakt efter något liknande. Hur som helst, ha en skön helg! Kram

Daniella sa...

Men vad fin du är gums! Behåll alla då, för jag gillade verkligen den ljusa. Grattis på namnsdagen med K också!! KRAM

Jenni sa...

Jättefina klänningar, gillade verkligen den ljusa! Blir super med vita tights!