måndag, juli 13, 2009

Hem ljuva hem

Idag sitter jag hemifrån och jobbar. Var så trött imorse att det snurrade i skallen. Ändå la jag mig strax efter nio, men jag hade lite svårt att somna och så vaknade jag vid halv fyra och hade svårt att somna om. Verkar som att min kropp vägrar ge mig en god natts sömn. Lägger jag mig senare så sover jag som en stock, men är sjukt trött dagen efter. Aja...

Gårdagen var helt suverän med Åsa och Lilly. Fick dessutom en hälsning från en speciell person som gjorde mig väldigt glad.

Idag måste jag in till stan och lämna tillbaka den gula/blommiga klänningen på Indiska, sista dagen idag. Kostar 250 kr så jag måste verkligen. Hade den varit billigare hade jag nog struntat i det, men 250 kr är aldrig fel att ha i plånisen så här under sommartider. Då pengarna rinner genom fingrarna. =)

Måste också komma ihåg att köpa Aftonbladet, tror det var idag som artikeln om Elton och hans familj skulle publiceras. Det får jag inte missa.

Nej nu är det jobbdags igen. =( Längtar tills semestern...såååå mycket. Av flera olika skäl. =)

Inga kommentarer: