söndag, juli 12, 2009

Skön dag i solen

Idag var jag lite trött när jag vaknade. Hade lyckats glömma köpa ny linsvätska vilket gjorde att jag fick lov att sova med linserna inatt och det är inte direkt ultimat. Så imorse vaknade jag med huvudvärk och grusiga ögon. Men det gick över, så vid 2-tiden åkte jag till Sumpan och mötte upp Åsa och Lilly.

Vi hade en jätteskön dag i solen. Vi promenerade runt i Sundbyberg, Duvbo och Solna och stannade vid lekplatsen i närheten av minigolfbanan. Lilly gungade, medan jag o Åsa åt glass, drack kaffe och njöt av solen.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på Harpers Island. Grym serie med hur mycket dödande som helst i den, men den är läskig och riktigt bra gjord.

Helgen har varit helt suverän och jag är så där lojt trött. Snart är det dags att sova. Nästa vecka kommer bli en tuff arbetsvecka. Men det gör inte så mycket. För jag är fortfarande så där tralalalala...glad. =) Hihi...

Ringde Daniella en snabbis och hörde Victor skratta i bakgrunden. Gud vad jag saknar den underbara lilla killen redan. =)

Inga kommentarer: