onsdag, juli 08, 2009

Elton - lilla Stålmannen

Idag opereras lilla Elton, som en bit på vägen i hans svåra resa mot att bli frisk. Så idag går min tankar till Elton, hans mamma Jenni, pappa Anders och storebror Liam. Jag håller tummarna så hårt för att det ska gå bra, det måste gå bra.
Jag önskar så att det fanns nåt jag kunde göra. Man känner sig så sjukt maktlös.

Elton, den här låten är till dig.


En av mina absolut favoriter, så ingen anknytning till texten. Men jag ville ge dig nåt som jag tycker om. Bli frisk snart! Jag hejjar på dig, hela vägen. =)

2 kommentarer:

Jenni & Anders sa...

Åhh du är så snäll!!! Vi grät båda två av dina fina ord och den underbara låten! Tänk vilka underbara människor det finns.... <3 och du är en av dom!

Jess sa...

Önskar jag kunde göra Elton frisk också.