onsdag, juli 15, 2009

Sol ute, Sol inne, Sol i hjärtat, Sol i sinnet

Det är vad jag vill ha. =)Och har nästan faktiskt. Bara några små orosmoln på horisonten, som jag hoppas inte kommer att visa sig vara regnmoln.

Och jag måste sluta nojja. Brukar ni göra det? Jag är expert på att nojja mig för saker. Oftast helt i onödan, men ändå... Ska försöka att inte N O J J A...
Snart piper det till... ;)

Precis ätit lunch, blev en räksallad från Våg (hur god som helst) eller ja iallafall halva, sparar andra halvan tills imorgon. Riktigt ekonomiskt. 77 kronor för två luncher. =)

Vill bara att klockan skall ticka på och att dagarna ska gå. 2½ vecka kvar tills semester och det känns som åååår... Tänk om man kunde bestämma hur snabbt klockan ska gå i hela världen, så när man har en bra stund så går den sakta och när man vill så spolar man fram. Lite som i Click, en bra film apropå nåt helt annat. Rekommenderas!

Nej, om man skulle ta itu med arbetet lite kanske. Så man får gå hem nån gång. Bara tre timmar kvar...

Inga kommentarer: