söndag, juli 26, 2009

24 timmar med Mills

Jag är en trasig människa.
Åkte hem till Mills igår vid fem-snåret. Vi åt en god middag, drack massor med rosévin (jag misstänker dock att det var hål i våra glas och tror också att jag såg en lite vätte som tjuvade vin), smarriga drinkar, dansade loss i datarummet och spelade Guitar Hero. Jag sög på det och Mills rockade. =)

Mills bestämde sig för att vi skulle gå på Strand och så blev det. Efter en kort taxitur (ja jag var väldigt lat och lite smått salongsberusad...) var vi framme. Klockan var runt midnatt när vi äntrade stället och ca halv tre när vi vinglade därifrån, efter en riktigt kul kväll.

Vi gick från Strand (Hornstull) hem till Mills eller ja gick o gick, vinglade kanske är en mer sanningsenlig beskrivning. Efter en mindre paus på en parkbänk då jag lyckades få en jobbig hicka så var vi så hemma igen. Bäddning av säng, snabb tandborstning och ansiktsrengöring så svimmade vi i säng, har inte ens nåt minne av att jag somnade.

Vaknade första gången kl 07 med baksmällan från helvetet, sen vaknade jag till varje timme fram till kl 10. Då var vi både vakna, totalt utslagna med sjuk huvudvärk. Vid elva-rycket gick vi upp o åt frukost, skakig som en nyfödd kalv och inte ett dugg kaxig.

Efter frukost gick vi och la oss igen för ytterligare nån timmes sömn. Vilket var precis vad vi behövde, dock mådde Mills ännu sämre med en sprängande huvudvärk, så vi insåg att mat inte var en helt dum idé. =) Bestämde oss för att köpa färdigmat, wokeriet har så god mat. Men när vi kom fram var det stängt. Så vi gick till affären, irrade runt i några minuter och funderade på vad vi var sugna på när Mills kom på det. Grillad kyckling med fetaost-sallad, hummus och färskt bröd. MUMS var gott det var.

Väl hemma igen gjorde vi ordning maten, satte oss i soffan, mumsade loss och kollade på filmen "Saving Grace" som var grymt rolig. Så skön film. =)

Nu är jag hemma igen och snart blir det sänglänge och imorgon hoppas jag blir en mindre smärtsam dag... =) TACK underbara Mills för ett så skönt dygn.
Du är B Ä S T!!! (Puss på dig)

PPP var på G

Snyggaste tjejen

Mills hänger i baren

Eehh...undrar om Mills var lite onykter när hon tog kortet... =) (tur att jag var nykter...)

Fråga mig inte vad jag håller på med

Markus Krunegård dj:ade på Strand (ja det är Mauro som står bredvid och pimplar vin)

Både öron- OCH ögon-godis... =)

Det var ett par smått trötta tjejer som vaknade upp på söndagen



På väg till affären för att handla mat

2 kommentarer:

C sa...

Hahaha, fy fan vad jag ser sliten ut på sista bilden, jag dör av skratt. Jag tror stenhårt på din teori om vätten som tjuvade vin, finns inget annat vettigt alternativ helt enkelt. Tack själv för en strålande helg, du är bäst! Ha en skön dag vännen! Kram

Jess sa...

PUSS