tisdag, juli 28, 2009

Åsa, nya skor och rosé

Igår gick jag tidigare från jobbet för att möta upp Åsa i Solna C. Uppdrag "hitta nya underkläder till Jessica". Min underklädeslåda är rent bedrövlig och jag har inte ett enda sexigt set, iallafall inte som jag kan använda längre då allt blivit för stort. Efter 5-6-7 butiker, mätning av butikspersonal och mycket dividerande så hittade jag...ingenting. Suck... Men jag ger inte upp. Ska ta mig in till nån underklädesbutik på Väster Långgatan och kolla, tips från coachen (Åsa).

MEN...jag gick ju självklart inte tomhänt från centrum. Råkade som vanligt av en händelse snubbla in i en skobutik och vad såg jag där om inte ett par skitsnygga klackskor med öppen tå PÅ REA (hihi), 350 kronor som i en liten ask. Jag tackar och niger. =)




Efter shoppingen gick vi till Sumpan för en lätt middag på Café Gusto (tack o lov har dom bytt personal där), kalkonsallad med fetaostcreme och couscous/quinoa blev det. Jättegott! =)

Efter maten tog vi en fika och sen blev det en lång promenad runt i Sundbyberg, lite så där på måfå. Nedan bild tog jag på Åsa uppe vid vattentornet, det var ingen dålig utsikt där uppifrån.

Min supersöta vän Åsa


Efter 1½ timmes promenerande gick vi förbi grekrestaurangen vid Tuletorget, där folk satt ute i det sköna vädret och åt mat och drack rosé. Det slutade med att vi också satt där och drack rosé. =) Slutet gott, allting gott. Summan av kardemumman var en riktigt skön em/kväll med Åsa. Tack gumman! (puss o kram)

Inga kommentarer: