söndag, juli 19, 2009

Livet e skönt

Vilken rolig kväll vi hade igår jag o Åsa. Länge sen vi hade tillfälle att bara umgås hon och jag och verkligen softa.

Åsa kom vid femtiden, så vi gick ner och handlade mat. Det blev Prosciutto, aubergineröra (supergott) med blandad grönsallad och chevreost. Till det värmde vi en baguette. Det var såå gott. Åsa hade köpt ett väldigt gott rosévin som vi avnjöt tillsammans med middagen på balkongen. Det var varmt och skönt, fläktade lite lätt och senare på kvällen började det regna, vilket gjorde det ännu mysigare. Vi tände lite värmeljus, snackade skit och skrattade hela kvällen.

Här kommer lite bilder

Min goa vän Åsa

Jag

Jag & Åsa

Den goda middagen

Salladen med chevre var smarrig

Vi hade det jättemysigt på balkongen

Mera mys

Och ännu mera mys ;)

Jag testade lite olika inställningar på kameran




Åsas och mitt riktiga jag Haha...

Inga kommentarer: