söndag, januari 02, 2011

Den goda fortsättningen

Ett nytt år har startat. Jag har dock lite svårt att förlika mig med att det är Januari 2011. Jag är fortfarande kvar i december. Men jag antar att jag kommer ikapp resten av världen om ett par dagar.

Nyårsafton var trevlig, om än inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Firade hemma hos mammas bästa vännina. Vi drack drink, åt planstek, avnjöt gott vin och vid kvart i 10 var jag så trött att jag lånade en säng. Somnade som en stock och vid elva väckte mamma mig, då var det dags att gå hem till henne för att kolla fyrverkerier. Hon bor 5 våningar upp, så man får lite bättre utsikt där. =)

Vi räknade ner, skålade, skrålade och sen åkte jag hem. Det hade snöat minst sagt ymnigt i flera timmar, så jag fick pulsa fram i ganska djup snö för att ta mig till pendeln. Det var inte det lättaste och jag var smått svettig när jag kom fram, men jag hann tack o lov med tåget. Hade inte uppskattat att stå och vänta på Sundbybergs station i en halvtimme i kylan.

Gårdagen gick bort i en dimma av champagne bakfylla. Jag är smått överkänslig mot champagne och blir riktigt dålig av bara ett glas. Men ibland så får man ta det. Nyår och champagne hör ihop. =)

Så här såg jag ut på nyår





Min frissa klippte mitt hår lite för kort för min smak, MEN det gör inget. Det växer ut igen och hon är grymt duktig på det hon gör. Så jag är nöjd i alla fall.

Jag har totalt snöat in på en låt med Eminem och Rihanna just nu. Grymt bra.

Inga kommentarer: