söndag, januari 16, 2011

Hepp!

Jaha, så var helgen till enda. Även om jag inte arbetar imorgon så är det Måndag, brrr... Idag är det i alla fall bara 4 dagar kvar tills jag åker ner till Kristianstad. Tiden kan inte gå tillräckligt snabbt fram tills dess. Men jag vet samtidigt att helgen går så väldans fort när man är där nere. Ena stunden sätter man foten på Skånemark och sen är det vips dags att åka hem igen. Så jag hållar tummarna för att helgens tema kommer vara: Det går långsamt när man har roligt. =)

Annars har det inte hänt så mycket i helgen. Åt middag hos Åsa igår och hos Farmor idag. Och imorgon ska jag tvätta inför resan och sen måste jag packa på tisdag. Onsdag är det styrelsemöte direkt efter jobbet och sen MÅSTE jag hinna förbi Monika (världens bästa granne och vän) och ge henne en stor kram. Sen åker jag Torsdag förmiddag.

Två riktigt bra låtar som jag lyssnar mycket på just nu:




Inga kommentarer: