tisdag, januari 18, 2011

Inte riktigt rättvist

Så var tisdagen nästan till enda, det har inte varit en rolig dag idag. Haft mer ont än på länge och allt går att spåra till att jag blev tvungen att sluta äta Voltaren för att magen inte ville vara med på noterna längre. Så igår fick jag Naproxen av läkaren istället och det verkar som att jag lika gärna skulle kunna äta gräs och kalla det för "smärtstillande" naturmedicin. Jag fattar inte. Det måste vara helt olika aktiva ämnen i och Naproxenen är helt verkningslös. Jag undrar om det här går under lagen om allts jävlighet Jag arkiverar det där under i alla fall och så lägger jag mig i soffan och försöker vila. SUCK!!!

En illustration som stämmer bra överens med min sinnesstämning just nu


Och ja, det halsonda vägrar ge med sig. =(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Asch vad trist, hoppas du kurerar dig och kan åka iväg :-)

För att boosta svartvita humöret på gungan där :) Kram

:

http://www.youtube.com/watch?v=_J4npb4NwjI

Jess sa...

Tack för kramen! =)