fredag, januari 14, 2011

Och så en toppendag

Den här dagen har varit helt suverän. Vilket jag aldrig hade tippat på imorse när klockan ringde och jag bara fått sova en tre timmar pga en störande magknip som vägrade ge sig. Att påstå att jag var förbi av trötthet är en underdrift. Men jag masade mig upp och iväg.

Missade månadens jobbfrukost, men det gjorde ingenting. Var så jäkla halt ute att jag i princip kröp fram till kontoret, vilket jag inte var ensam om. Dom flesta medresenärer såg ut som stelopererade giraffer på hal is. Peppar peppar, så klarade jag mig till och från kontoret utan några brutna ben.

Dagen gick fort. Hade ett möte som gick bra, fick beröm på mailen från nöjd kund och föredetta och nuvarande chef, fick min nya dator och så gjorde jag klart ett projekt jag arbetat med sen förra året och som lanseras nu på måndag.

Imorgon ska jag träffa Åsa, om jag orkar, är lite rädd att ryggen ska protestera. Den har varit duktig på det senaste tiden. Men jag får hålla tummarna.

Aj, nu har jag sendrag i foten. Hej!

Inga kommentarer: