torsdag, januari 27, 2011

Släpp inredningen loss, det är vår!

Man kanske inte riktigt kan släppa inredningen loss. Men jag gick i alla fall loss inne på Hemtex idag (igen). Var där även i tisdags och inhandlade två skitsnygga satin bäddset. Denna gången blev det nya gardiner till vardagsrummet och två nya kuddar till soffan, i vårens tecken såklart. Och för att ni skall slippa fantisera om hur det ser ut så har jag tagit lite bilder. Passade på att fota även köksfönstret (som fastnat i ett visst tema) och sovrummet med de nya bäddsetet. Och så får ju ni som inte varit hemma hos mig se lite hur jag bor. Klicka på bilderna för att göra dom större.


Mitt vardagsrum, dom bladgröna gardinerna och kuddarna är dagens fynd



Jag ska byta mina högtalare, dessa lever kvar från tidigt 90-tal


Blixten på min kamera är inte att leka med, hejdå mysbelysning!

Sovrumsfönstret

Julen lever ännu i mitt köksfönster


Nej nu är det dags att sova. Nattinatt och kram på er. =)

Inga kommentarer: