fredag, december 31, 2010

GOTT NYTT ÅR!!!


Önskar jag er alla, underbara vänner, okända läsare och resten av världen. Det är en ynnest att få ha det så bra som jag har det i en värld där större delen av den krigar eller svälter ihjäl. Ikväll när jag höjer mitt glas ska jag tänka på alla människor därute i världen som inte som jag, kan stanna upp, titta på fyrverkerier och njuta av ett glas bubbel. Och jag ska önska att världen från och med nu, kanske kan bli en lite bättre plats att leva i. Jag lovar att i alla fall dra mitt strå till stacken, på alla sätt jag kan. Det är mitt löfte för iår.

Var rädda om er och krama er nära. Och ett Gott jävla Nytt År på er!!! =)
PUSS

2 kommentarer:

Anonym sa...

gott nytt år till dig med:) tack för en jordnära och trevlig blog :)

Jess sa...

Tack och God fortsättning. Vad glad jag blir att min blogg uppskattas. =) Tack igen!