onsdag, december 29, 2010

Ett litet papper

Idag var jag hos husläkaren och fick ett papper som säger att jag är sjukskriven heltid fram till 9 jan, sen ska jag pröva att arbeta 50% tills den 23 jan. Men jag hoppas att FK kommer hitta en lösning så jag inte måste vara sjukskriven alls (mer än den här första veckan nu, för jag är smått slutkörd i kroppen och behöver vila). Avskyr sånt. Vill jobba så mycket det bara går. Nog om det.

Efter doktorn hade jag tid hos min frisör Sofie. Efter 2½ timme under hennes magiska fingrar så känner jag mig supernöjd. Titta vad fin jag blev

Eller ja, på den här bilden var vi kanske inte riktigt klara... =)

Efter frisören mötte jag upp Anna och Ville (Vilhelm, Räkan, Monstret etc) i centrum, hämtade ut lite mediciner, handlade på Coop (gäller att passa på när man får bärhjälp) och köpte lunch. Sen bar det av hem till mig. Ville missade totalt sin lunch-sov-stund, så han tog igen det i min famn på eftermiddagen. MYYYYYYYS!!!


Och för att toppa en härlig dag med Anna så fick jag världens finaste present av henne. Jag var inte långt ifrån tårarna när jag såg detta fina örngott som hon gjort till mig.


Ah just det, höll nästan på att glömma. Köpte ett fint halsband via Campadre idag. Miss Dee såklart, mitt favoritmärke. Se och njut. =)

2 kommentarer:

mulligtmode sa...

Vilket fint örngott!Vad gulligt av Anna :) Och halsbandet också såklart (eftersom jag ju själv beställt likadant..hehe). kram!/Louise

Jess sa...

Önskar jag var lika duktig på att skapa. Då hade varenda vän i viken (eller ja dom närmaste iallfall) haft en Jessica kreation hemma på vinden... ;)

Ja halsbandet är verkligen en hit, tur att jag läste din blogg så jag SÅG att den fanns som långt halsband. För det missade jag ju totalt på Campadres hemsida. Blindstyre... =)
Kram