tisdag, december 14, 2010

Ser du stjärnan...

Veckan är fulltecknad. Igår var jag hemma hos Louise, åt god mat, fotade som en liten galning och fick massage (Tack vännen!).
Idag var jag hemma hos Monika (grannen) och åt mat och pratade lite innan hon åker upp till Skellefteå imorgon för att fira jul och nyår med familjen.

Imorgon ska jag träffa Åsa efter jobbet, blir lite julshopping på stan (måste hitta ett rött halsband till julen) och säkert en bit mat.

På torsdag så kommer Anna och räkan hem till mig. Det var tusen år sen vi sågs (eller ja 3 veckor i alla fall) och jag saknar henne och lillskrutten.

På fredag har jag tro det eller ej, inga planer. Men skulle behöva passa på att inhandla revben, så jag kan laga till dom och ta med till farmor på julafton. Tänkte testa nån typ av amerikansk kolgrills barbequesås och griljera allt i. Håll tummarna för att det blir ätbart. Haha...

På lördag blir det julbak med Åsa. Det var länge sen, så det ska bli riktigt roligt. Älskar att baka och pyssla, men gör det alldeles för sällan.

Ska se om jag lyckas ta mig ner till Skåne över nyår. Louise har bjudit ner mig på nyårsfest, kollade tågpriser senast idag och det var iiiinte billigt. Så Louise har frågat några åkare hon känner om jag kan åka med dom ner. Så håll tummarna. =)

Nej, nu är det sovdags. Nattinatt.

Inga kommentarer: