måndag, december 06, 2010

Tillbaka till verkligheten

Första arbetsdagen avklarad, total förvirring råder. Nu hägrar duschen, lite mat och sen köpstämma med alla hyresgäster. Låt oss hoppas att ombildningen går igenom. Snälla!! Håll tummarna kära vänner.

Ett ljus i vintermörkret tändes idag. Bokade resa ner till Sveriges mittpunkt. Kristianstad såklart. Åker ner 20-24:e januari. Ser så fram emot det. Skåne here I come. =) Lyckades dessutom hitta första klass resa både dit och hem, för 784 sek. Riktigt flax. Och så får vi hoppas att Åsa och familjen inte hinner måla nedre hallen innan jag kommer ner, det var så roligt att måla sist. Så jag hoppas jag o Åsa får chansen att roa oss med det igen. Älskar att renovera och fixa.

Nej nu måste jag o duschen ha närkontakt så jag hinner med middag också.
Ha en skön kväll sötnosar. =)

1 kommentar:

Jess sa...

Lika trevligt varje gång. =) Hoppas allt är väl med dig.