tisdag, december 07, 2010

Just nu

Igår röstade bostadsrättsföreningen JA till ombildning. Jippie! Känns så jäkla skönt. Nu är det bara att hålla tummarna för att alla medlemmarna får igenom sina lån, så om turen är med mig så kommer jag äga min lägenhet om några månader.

På torsdag ska jag till Neuroradiologen för en omfattande röntgen av ryggen, med kontrastvätska i ryggkanalen. Känns ju sådär. Speciellt jag med min spruträdsla. Men det är bara att bita ihop och andas, förhoppningsvis så kan dom hjälpa mig. Jag hoppas så jävla mycket på det, vill liksom ha tillbaka mitt liv. Så håll tummarna.
Resten av torsdagen blir i sängläge, enligt papprena från KS och med sällskap. Man ska tydligen helst inte vara själv första dygnet...Ehh va fasen är det dom ska göra egentligen? Lobotomi?

Förresten så har jag börjat kolla på en svensk serie som heter Våra vänners liv, den är sjukt bra och jag kan inte sluta titta. Jag är fast, såld och helt frälst i denna serie. Se den!!! Alla avsnitt finns på SVT Play.

Inga kommentarer: