söndag, december 26, 2010

Vinterskodd

Nedan skor har jag köpt idag på KG Jonsson Sport & Outdoor, endast 949 sek. Håll tummarna för att dom är bra och varma.


Dani kom hit på lunch idag och så tog vi en tur till Barkarby Outlet. Dani letade efter tunikor och jag efter vinterkängor. Hittade ett par, supersköna och snygga, men dom kostade 3000 kronor och det kändes lite väl dyrt för min smak. Så när Dani åkt hem och jag ätit middag, satte jag mig på nätet och letade. Då hittade jag dessa kängor på bilden för under tusen kronor och slog till. Hoppas jag tog rätt storlek nu. Tycker det är supersvårt att beställa skor via internet. Men man har ju alltid ångerrätten, tack o lov.

Nej nu är det sovdags.
Kram på er

2 kommentarer:

Dani sa...

Supersnygga!! Ser ruskigt varma ut också. Och dessutom ett sjysst pris. Jag säger tummen upp!!

Jess sa...

Låt oss hoppas att jag har beställt rätt storlek också. Fanns inte större, så hoppas hoppas... =)