onsdag, december 22, 2010

Den dåliga bloggerskan

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera bloggen senaste veckan eller två... Men jag har inte så mycket att skriva just nu. Det händer inte så mycket och det finns säkerligen en gräns för hur många "idag har jag arbetat, sen åt jag middag och kollade tv tills sovdags" som ni kan hantera. Så istället väljer jag att inte skriva nåt alls. Det är ju rätt moddigt därute på gatorna och jag har ju lite svårt att knata med rygghelv..., så det blir en del hemmasittande. Förutom det eviga åkandet fram och tillbaka till kontoret såklart (icke att förglömma).

Men igår var det i alla fall julmingel på kontoret. Trevligt sällskap och god mat gjorde det till en skön kväll. Jag var dock ingen partyprinsessa (som jag brukar), så det blev tidig hemgång. Det var en del som frågade imorse vart jag tog vägen, dom är inte riktigt vana att jag är den som går hem först, trevligt att vara saknad dock. Hade känts lite trist om man fått kommentaren: Jaha, gick du tidigt igår...? =)

Nej, nu ska jag hem till Familjen Rodriguez-Heldenius på lilla julafton.
Trevlig kväll alla! =)

2 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Hoppas du har det trevligt där.
;)

Jess sa...

Absolut, det var riktigt trevligt. Och imorgon är det julafton. God Jul! =)