lördag, december 18, 2010

Snövit

Jag har varit lite trött i veckan och inte riktigt haft inspirationen att skriva. Och tydligen har jag fortfarande inte det... =) För jag kan inte komma på nåt...alls.

Har fått ställa in lite saker senaste tiden då orken varit si och så. Imorgon kommer dock mamma över och ska hjälpa mig städa. Tack o lov för att man har snälla föräldrar. =)

Ser fram emot två veckor med bara fyra arbetsdagar/vecka. Det blir som små minisemestrar båda helgerna. Inte helt fel för min del. Ska bara vara hemma o ta det lugnt. Eller njae, ska såklart till farmor i jul som vanligt. I år ska jag göra revbenspjäll och ta med mig. Måste ner o handla det imorgon, har veckan totalt fulltecknad sen så det kommer inte bli mycket tid över för matlagning.

På måndag är det styrelsemöte, tisdag blir julmingel med jobbet, onsdag firar vi lilla julafton med fd grannarna och sen är det simsalabim helt plötsligt julafton.

Jag har förresten i princip tappat all färg från Thailand (det lilla jag lyckades samla på mig), så snart kommer jag skifta i blått igen med min genomskinliga hud. =)

Nej, nu ska jag avsluta årets tråkigaste inlägg och gå och lägga mig. Hoppas ni kan förlåta mig. =)
Sov gott kära vänner. Dröm sött! =)

Inga kommentarer: