torsdag, december 30, 2010

Miss Trucker

Jag fick vinterskorna som jag beställde igår. Dom är lite större än jag föreställt mig. Inte i skostorleken, den var rätt. Men tja, jag o alla truckers därute har en sak gemensamt numer. Rediga kängor. Så jag får nog helt enkelt leva med mitt nya trucker jag. Jag kommer ju i alla fall inte behöva frysa om fötterna, det är en sak som är säker. =) Det enda som fattas nu är ett par schyssta termobyxor, SMALA, inte såna där vida saker som man hade som liten. Får se vad jag lyckas hitta.

Idag händer inget speciellt. Ska träffa en gammal vän i stan ikväll och ta ett glas. Sitter ju mest inne för att slippa reta upp ryggen, men jag måste faktiskt ta mig ut nån gång och se så att omvärlden faktiskt ÄR kvar. Om inte annat så missgynnar det nog mina klättra-på-väggarna tendenser, och det är ju alltid bra. Rastlösare människa får ni nog leta efter. Nej nu ska jag ta en dusch.

1 kommentar:

Tigris Predikantan sa...

Lycka till, här är det tyvärr mulet.
:)