tisdag, augusti 03, 2010

Hemma igen

Så var jag hemma igen efter en helt underbar helg i Kristianstad. Jag måste säga att det var nog den bästa helgen på mycket länge. Vi har spelat badminton, pratat, badat, varit på utflykt, spelat spel, ätit härliga middagar, druckit gott vin, lyssnat på skön musik och gitarrspel. Vi har haft så himla kul och jag trivs så bra i Skåne. Efter denna helg så funderar jag återigen på varför jag bor i Stockholm. Jag har känt ganska länge nu att Stockholm inte ger mig lika mycket som tidigare och att jag är bra sugen på att flytta. Så ja...jag måste börja ta tag i det där, snart. =)

Jag hoppas kunna åka tillbaka så snart som möjligt, trivs så bra med Åsa och hennes familj. Dom bor jättefint nu i ett hus i Wä. Och har väldigt trevliga grannar. =)

2 kommentarer:

Flinckan sa...

Ja det bor nog en liten skåning i dig. Du slänger dig ju till till exempel redan med vissa skånska ord som "pytteskinn":D

Jess sa...

Japp och klökas eller klöks, minns inte ens det sthlmska ordet längre. =)